aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Fyndat

Kategori: Allmänt

I slutet på förra veckan blev det bara tok mycket, jag träffade en vän + barn både onsdagen och torsdagen när våra stora barn var på dagis.
Syster hann komma förbi en sväng på torsdagen och vi alla lunchade ihop.
Helgen är snart redan förbi, eller ja jag ska njuta av hela denna underbara söndag först förstås!

Igår blev det storhandling vid arlanda stad och vi passade på att köpa det sista till barnens julaftons kläder.
Då mamman min redan köpt Nooras klänning och Aarons byxor var det bara lite kompleteringar som behövdes.

Det blev sedan donken denna helg igen...illa men ack så smidigt.
När vi kom hem satte jag igång med lussebulls bak och sedan kom våra kära vänner Kajsa och Daniel på besök.
Dom stannade hela eftermiddagen och det beställdes grekiskt till middag.
Sedan blev det chips till "så mycket bättre".
Dom åkte hem strax efter 11 snåret.
Dom är fantastiska vänner och verkligen några som förstår oss, även om dom själva inte har barn. Vilket är super skönt för både mig och Alexander att faktiskt ha ett par riktigt bra vänner. Känns sällsynt these days.

Noora vaknade strax innan kl 6 imorse och det var bara att pallra sig upp. Killarna fick sova vidare till strax efter 7 iaf.
Idag ska jag och min kära mor till en jukmarknad ute i steninge. Hur mysigt som helst ju! Ska bli skönt att komma lite hemifrån och bara vara. Skönt för Alexander och barnen också att vara lite ifrån mitt bestämda jag.


Nooras fina julaftons klänning. Kostar 199 kr på lindex.
Jag har valt att det fick bli en röd body under med ett par lite finare vita strumpbyxor till. Stog i valet och kvalet om det skulle vara vit/röd body och vita/röda strumpbyxor till. Men jag tror mitt val blev bra.


Sötaste hårbandet ever får hon ha i håret. 30 kr från HM.





Aarons gubbbyxa. Han har en vit skjorta och en röd /vit jul slips sedan tidigare. Men jag ville ha en tröja/kofta till. Efter mycket letande fick det bli en sådan hära:


Tröjan går lös på 99 kr på HM. Byxan såg jag var på rea igår och gick lös för 100 lappen. Vilka fynd!

Att det sen var rea på HM och att jag fyndade en leopard klänning till Noora för 50 kr och en supersöt prickig topp för 30 kr. Det är en helt annan sak....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: