aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Dop

Kategori: Allmänt

Nooras dop som var i september var helt fantastiskt! Dom flesta av våra nära och kära var med och firade sessans dop dag.
Jag och min syster hade lagt ner mycket tid och energi på dop fikat som hölls i staffansgården efteråt.
Det bjöds på smörgås tårta och cupcakes. Samt dryck.
Allt hölls i rosa och vitt. Det blev precis som jag hade hoppats på om inte bättre!


Såhär fina var vi i kyrkan




Såhär fint dukat var det...


Prinsessan var helt slut efter kyrkan.


utanför kyrkan med svärmor och svärfar


Såhär grymma var mina cupcakes!


Och såhär goda var smörgåstårtorna!


Noora fick en handgjord klänning från Alexanders moster. Den är gjord  till henne. Den är fantastisk. Hon såg ut som en ängel! Jag tog kort på henne i klänningen som sedan hängdes över bordet på dop fiket. Alla gäster erbjöds sedan att ta med kort hem om man ville.
Tanterna blev som galna! haha

Kommentarer

  • Syster säger:

    Fina kort, men jag tycker att dukningen inte gjorde sig så bra på kort, var finare i verkligheten. Vi lyckades skit bra rent ut sagt ;) Och korten blev ju verkligen en höjdare.

    2011-11-18 | 17:46:55
  • Malin säger:

    Va fint ni hade gjort det!! Du verkar vara en hejare på att baka =)

    /Malin (från lärarutb.)

    2011-11-18 | 18:12:26

Kommentera inlägget här: