aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Tadaa

Kategori: Allmänt

Sitter och kikar på Leila. Underbart!
Har varit iväg och handlat med min mamma, bror + flickvän nu på kvällskvisten. Bra där.
Börjar må bättre. Tror jag. Ringde hem sambon vid lunch. Orkade inte längre. All ork var som bortblåst. Bäst som han är kom han hem på studs. En ipren och lite sömn senare så mådde jag bra. Riktigt bra. Konstigt faktiskt när jag har varvat ipren och alvedon sedan i fredags morse utan resultat. Och sen så vips så försvann både huvudvärk, nackspärr och halsont? Ja lite tjock i halsen är jag än, jag har troligen förlorat rösten till imorn med tanke på hur jag låter just nu. Men det gör jag alltid så inge nytt där. Kanske ska börja prata mindre?

Jag ska som vanligt står för dessert på julafton. Min snälla mamma lämpar alltid över det till mig för hon vet hur glad jag faktiskt blir. Det lutar åt två juliga pannacottor i år. En glögg pannacotta och en saffrans pannacotta. Tänkte prova att gör dom nu i helgen för att veta om dom är goda eller inte. Det är inget jag gjort förr så för att vara på den säkra sidan.

Noora har fått två tänder i nedre käken och är extremt grinig. Ska bara bli buren hela dagarna helst och detta tar på krafterna. Aaron hamnar lite bakom vilket jag inte gillar. Alls. Hon är dessutom superförkyld och sambon får sova sittandes med ungen. Iaf dom senaste två nätterna. Kan denna natt bli bättre?


Leila Lindholm. Ny serie på 7an, onsdagar kl 21.00.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: