aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Så där ja...

Kategori: Allmänt

Är sjuk. Som fan! Jag mår som en påse skit och börjat tippa på nån influensa? Hade feber inatt och huvudvärken sitter i än...
Alexander skulle ha jobbat idag och bokat upp sig på jobb och allt. För jag kände mig ju bättre igår eftermiddag. Sedan kom febern.
Hade världens skuldkännslor över att han var tvungn att vara hemma. Men jag hade aldrig klarat att ta hand om barnen en dag som denna. På detta så har Noora blivit tok förkyld igen! Alltså detta är hopplöst och det går bara runt och runt...
Aldrig får vi alla vara friska...
Hu löser andra sånt här?
Nu är stora frågan om sambo ska vara hemma imorn me...jag mår ju inge vidare men vill inte att han ska hamna i dåliga dager på nya jobbet. Help!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: