aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

ÖF

Kategori: Allmänt

Sessan sover!? Det här är nog det längsta hon någonsin sovit i sitt 6 månader långa liv. Jag är i chock. På riktigt.

Men det såklart att det är en måndag som hon ska sova länge på. Då jag ändå går upp tidigt för att hinna dush och annat innan vi går till öppna förskolan idag.

Vi har bara varit där en endaste gång sedan Noora föddes. Tycker egentligen det är för mycket ungar, för mycket stiss. Men barnen uppskattade det något enormt sist, så även om jag var helt slut i skallen efter 1 timme så gör jag det för deras skull.
Noora skrattade sig igenom hela sång samlingen medan Aaron föredrog fika med Marie kex. Själv uppskattade jag att komma ut.
Ut, utanför lägenhetens instängda dörrar.

Later!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: