aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

nu igen

Kategori: Allmänt

För övrigt så ser julen helt plötsligt ljus ut igen. Igår va jag super less på julen och den har inte ens börjat! Men igår bestämdes det att min lilla familj firar hemma hos mina föräldrar med Alexanders föräldrar. Första året vi gör så och jag tycker det ska bli super trevligt faktiskt!

Önske listor:

Aaron:                                       Noora:

Byxor i strl 98 - 104                   Badstol
Lego polis station                       Badrock
Lego brand station                      Täcke och kudde för spjälsäng
Disney filmer                              Lakan
Pyjamas i strl 98 - 104               Kläder strl 74
Pirat kläder                                Mössa
Allt med pirater

Alexander & Marie:
handdammsugare
tassimo maskin
presentkort hemtex
satin lakan
glas
kaffemuggar udda


Typ...
Förövrigt så är barnen sjuka, dunderförkylda. så vi har suttit instängda i vår lägenhet en vecka nu....om jag inte var sinnesjuk innan är jag nog det efter denna vecka! Ta mig härifrån!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: