aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Kvällen...

Kategori: Allmänt

Barnen sover. Och karln? Aaron somnar alltid själv nu för tiden. Han vill det. I sin säng i sitt rum. Med emil skivan på i sterion på låg volym. Gärna med nån bil i handen. Ibland en action gubbe. Han har blivit stor våran son.

Men idag är det inte riktigt som vanligt...då Aaron somnade på soffan i eftermiddags hade jag inte hjärta att väcka honom. ( Läs : Äntligen får mamma en lugn stund och kan titta på vad jag vill på tv och kanske hinna dricka kaffet medan det är varmt ) Så han sov i två timmar i soffan. Noora passade då på att få soffa middag på mamma, lyx!
Så Aaron var inte trött ikväll. Gör inget eftersom att det är helg, men nångång måste han ju somna för natten lixom.
När vi sa till honom att det var sovdags väntade han tills vi stängt dörren, då tändes lampan och brandbilen började släcka bränder igen. Så nu ligger min karl och sover i Aarons säng för att han överhuvetaget skulle stanna i den.

Själv somnade jag under våran chips-läsk- (festis) film-fredag. Eftersom att kvällens film blev UPP (igen å ja jag kan varje replik) så var jag lagom intresserad. Mia Skärringers bok "dyngkåt och hur helig som helst" lockade mig mera. Till slut sov jag som en stock dock. Så nu är jag pigg, när resten sover.

Jag är ganska duktig på att tycka synd om mig själv, men vem ska annars göra det?

God natt!



Nu är det kväller...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: