aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Barret

Kategori: Allmänt

För mig är mitt hår otroligt viktigt. Jag använder bara bra skit i mitt hår.



Schampoo och balsam fråg TIGI Bd Head. Luktar gudomligt. Nu använder jag den röda som ger extremt mycket fukt. Eftersom jag blekt håret mycket på senaste tiden är det ganska så slitet, så jag kör på den röda tills det lixom blivit starkare. Men tro mig detta schampoo är som guld för håret!

Som inpackning någon gång ibland använder jag en såkallad färgbomb.


Revlon Nutri Color Creame
Jag har färgen nr 513, Kastanie Intensiv
Den funkar som en inpackning men ger samtidigt lite färg och lyster till håret. När jag började få gröna skiftningar efter att ha gått från blond till brunett använde jag denna istället för att färga hela tiden.

Tip of the day!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: