aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

vagnoholic

Kategori: Allmänt

Jag tror att det är onsdag idag? Dagarna bara flyter förbi och vi bara älskar denna ledighet. Har haft turen att ha min älskling hemma hela julen. Helt fantastiskt. Vad vi behövde detta!

Igår va vi (läs min sambo) duktiga och la ut saker på blocket. Äntligen! En tavla, ett skåp och en säng lades ut. I vanliga fall kastar vi sakerna, men kändes onödigt denna gång. Under tiden som sakerna lades ut så hittade självklart jag en vagn som jag bara måste ha!
Så är det i våran familj, Alexander tjänar pengarna och jag gör av med dom....

Så idag bar det iväg till Tierp för att spana in vagn..den var alldeles lagom för oss! Eftersom vi inte vet hur mycket Aaron faktiskt vill åka vagn när lillasyster är född ville vi inte köpa en ny för en himla massa pengar. Aaron hinner fylla två och tror han kommer vilja gå mestadels. Men vi måste kunna erbjuda honom vagn plats vid behov, han är fortfarande för liten för längre sträckor. Därför tyckte vi denna vagn blev bästa lösningen.




2500 kronor fick vi ge för denna. 2010 års modell och endast använd några få gånger. Ett riktigt kap enligt oss. Sen är den stor och klumpig men är inte alla det? Vi behåller våran andra vagn som lillan kan ha när Aaron inte vill åka mera.Dessutom måste vi spara ytterligare en vagn som får stanna på dagis. Alla barnen på Aarons dagis sover ute och vagn är därför ett måste. Tre vagnar behövs alltså. Tur att vi redan har 6 stycken hemma....vagnoholic ja visst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: