aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Today

Kategori: Allmänt

Klockan är 8 och mina killar sover än... snacka om att vi har blivit bortskämda med sovmorgon under denna ledighet! Hur ska det gå när jobb/skola/dagis drar igång igen? Blä.. vill inte ens tänka på det.
Dock börjar jag äntligen läsa min inriktning denna termin. Något jag sett fram emot jätte mycket. Språk och matematik från förskola till skolans tidiga skolår A, för att vara exakt. :)

Idag blir det innebandy i sthlm som gäller. Därefter blir det god mat med gott sällskap. Det verkar bli en bra dag med andra ord.

Idag går vi också in i vecka 24. Det börjar kännas mer och mer att man faktiskt är gravid, inte bara för att ungen rör på sig utan saker och ting börjar bli lite jobbiga. Redan! Men men mer än halva tiden är ju nu gången så det är väl så det ska va?



Kommentarer


Kommentera inlägget här: