aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Ork

Kategori: Allmänt

Fasa. Dagen är här. Dagen när skolan och jobbet börjar. Dagis får dock vänta till imorn då det är planeringsdag idag och dagis är stängt. Jag börjar inte skolan fören två snåret så vi är hemma tills min mamma kommer hem från hennes jobb och tar då Aaron. Knas dag men det funkar!

Kom in på mitt nya schema igår. Hjälp.... Snacka om att det var ändring från den terminen som varit. Vi har nästan varit ledig någon dag varje vecka. Inte nu inte! Från måndag till fredag är det som gäller. Verkar ganska full smockat. Håller tummarna på att lilleman kan få vara liite frisk denna termin iallafall! Får se hur länge jag orkar med allt också. Mitt mål är mars. Men hoppas på längre. Hade jag bara haft mig själv hade jag orkat längre, men när det är dagis hämtning och lämning och plugg och en unge på det, tar det på kroppen. Vi får la se....


Kommentarer


Kommentera inlägget här: