aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Nytt

Kategori: Allmänt


Pappa kom hem från staterna igår. Snacka om att det kändes som julafton all over again.
Aaron fick nya adidas skor, fyra tröjor, en skit snygg jacka med fleece tröja till och en liten reg skylt med hans namn på.
Bebisen i magen fick en hel drös med kläder hon också. Första rosa plaggen införskaffade. Underbart! Nu är det bästa att det är en liten flicka också :)
Sambon min fick en hard rock café tshirt samt en passande keps till.
Jag fick mina converse skor! Vita med högt skaft. Liite stora men jag ska köpa sulor att lägga i. Tack du underbara pappa!

















Ja hmm dom hamnade lite snett och huller om buller. Men en del av urvalet kom med iaf. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: