aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Jahapp

Kategori: Allmänt

Jag skriver bara när jag lixom har lust för det...vilket kanske inte är så ofta. Men det duger lagom tycker jag.
Idag är det lördag och vi har bakat och bakat. Aaron fick hjälpa till förstås och tycker det är hel lajbans. Särskilt när mamma "vipsar" med elvispen.
Choklad bollarna var dock godast enligt lilleman.

På eftermiddagen fick vi fika besök i form av goda vänner, Kajsa och Daniel kom förbi. Super mysigt. Vi ses på tok för sällan!

Nu har vi precis ätit god mat och lilleman har somnat. Han är på bättringsvägen iallafall. Febern har mer gått över i form av hosta och snor. Så nu blir det till att byta ut febernedsättande mot hostmedicin.

Imorn kommer våra familjer på fika för att fira mig en smula. Det ska bli mycket trevligt! Sällan vi träffas allihopa sådär. Aaron pratar redan om "melma", Vilket är Selma som är min syster hund. Idag har han pratat med moster i låtsas telefonen, Neeena! ropar han då.
Det märks såå tydligt nu för tiden vilka som verkligen betyder mycket för lilleman. Vilka som har funnits där under hans uppväxt och faktiskt varit intresserade.
Som tur är har både jag och min sambo underbara familjer som funnits där för honom.

Han kommer bli så lycklig när alla samlas imorn!

Ha en underbar lördag.
Förresten...vecka 27 idag. TJOCKIS!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: