aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Boende

Kategori: Allmänt

Blocket snubbe ska komma och köpa sängen. Underbart att bli av med den stora saken.
Har tänkt lite på det där med plats i övrigt....vi bor ju i en trea på 77 km ganska lagom tycker jag själv. Visst ibland vill man ha större för att få plats med allt, men när jag stor städar vill jag bara ha det mindre!

Så eftersom att vi väntar vårat andra barn nu möts vi av en hel del synpunkter på vårat boende.
Alla våra vänner från sthlms trakten menar på att vi bor ju så stort och barnen kan ju dela rum för guds skull!
Medan mina vänner här ute från Uppsala och landet frågar varenda gång vi ses om vi inte ska flytta ändå?

Konstigt att det har betydelse var man kommer ifrån. Jag har sett mönstret under ganska lång tid och tycker det är lite komiskt för mig själv sådär...
Alla vi som är uppvuxna i stora kåkar på landet kan inte förstå hur man trycker ihop sig i en lägenhet när man är en hel familj.

Jaja vi trivs som det är och kommer definitivt bo kvar. Så nu vet alla det....

Aaron har ju trots allt ett eget rum i nått år till som han sover kanon bra i.
Storleken har ju ingen betydelse....va det inte så?


Dessutom har mormor och morfar stort hus inte alls långt bort. Där får Aaron vara hur mycket han vill. Han föredrar husets bubbelpool. Både den inne och den ute....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: