aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Amerika

Kategori: Allmänt

Sista spurten idag. Ledigheten närmar sig sitt slut. Blir en hel del tvättande och fixande av diverse väskor och vagnar.

För att prata om nått helt annat...min pappa är i USA just i detta nu. Vilket han har varit den senaste veckan. Han besöker både Las Vegas och Florida. Vilken dröm! Men nu till det roliga. Gissa vad jag har beställt av honom att köpa hem? Om inte ett par converse skor. Är jag rolig eller är jag? Jag som sa att jag aldrig skulle sätta på mig så fula skor. Haha kan skratta åt mig själv för att jag ändrar åsikt och uppfattning om precis allt.
Sen får vi se om han kommer hem med några...återstår att se.




Nån sån här modell vore väl ball?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: