aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Vagnen

Kategori: Allmänt

Samma procedur idag. Dagis, Noora sover i vagnen, jag dricker te.
Idag ligger det äntligen snö på backen! Jihu! Dags att plocka fram pulkan. Undra om Noora kommer tycka att det är lika roligt att åka i den som Aaron gjorde sin första jul? Återstå att se.

Har jag visat våran tredje syskon vagn i skaran? Köpte den på underbarabarn mässan för några månader sedan.


Britax b-dual heter den. Jag är nöjd faktiskt. Jag sålde våran phil & theds efter bara en månad då jag inte var nöjd. Vet egentligen inte om den här är såå mycket bättre, men det jag ville åt var att kunna lägga den undre sitsen ner. Vilket denna vagn kan, men inte Phil & Thedsen kunde. Dessutom kan man vända den övre sitsen framåt mot mig på denna. Kunde man inte heller på den andra. Kan tycka att det är skönt när det bara är jag och Noora att hon sitter mot mig så att jag ser henne. Annars ligger hon underst. Trivs som bara den gör hon där nere.
Aaron åker ju fortfarande mycket vagn. Försöker få honom att gå mer och mer. Men han klagar bara på ont i benen. Uscha vilken lat unge jag har!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: