aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

SVEA

Kategori: Allmänt

Efter en super trevlig dag med en vän + barn igår, så åkte vi och handlade mat på willys när karln kom hem. Väldigt länge sedan vi handlade på willys, eftersom vi föredrar ica maxi. Men jag ville bara ha billig mat och att det skulle gå fort så det blev willys. Väl där kunde vi inte låta bli att smita in på ny öppnade Lager 157. Vilket ställe! Jag var i rena drömmen! Massor med billiga kläder. Som hade en hel del av märket SVEA som jag blev sugen på till Noora. Hon heter ju Svea i mellannamn så tycker det skulle vara lite gulligt lixom.
Det blev inga SVEA kläder igår men kanske nästa gång. Istället blev det tre basic linnen till mig och två mössor till Aaron. För det betalade jag 200:-. Bra jobbat!

Har jag sagt att vi är barnlediga i helgen?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: