aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Supergirl

Kategori: Allmänt

Helgen spenderas med han jag älskar mest av allt i hela världen. Vad som än händer i framtiden kommer han alltid äga den största biten av mitt hjärt. No mather what.
Vi har bestämt oss för att det blir hotell frukost på ett scandic hotell i uppsala på söndag morgon. Sen blir det staden och förhoppningsvis en bio. Anntagligen twilight då vi båda är twilight nördar av hög klass.
Jag längtar så jag håller på att spricka! Får fjärilar i magen bara tanken på alla kramar och pussar vi kommer hinna med!
För övrigt så har våran sessa börjat med något lite roligt. Jag kallar henne för supergirl.
Och ja jag vet att hon har gröt runt munnen och att det inte är speciellt fräscht men bilden blev så skön! (faktum är att det är bland det äckligaste jag vet när folk lägger ut bilder på barn med mat i hela fejan. Jag menar why? Inte speciellt gulligt..)
Sambo är på g hem för att luncha hemma, sen ska han jobba i knivsta i eftermiddag så förhoppningsvis blir det tidig fredagsmys idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: