aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Skridskoåk

Kategori: Allmänt

Blogglusten försvann lika snabbt som den kom. Var inte riktigt meningen att bloggen skulle bli lösenorsskyddad men vill inte att vissa människor ska veta vad som händer i vårat liv då det är bestämt att vi är ute ur varandras liv. Typ för gott.
Igår var vi till kungsängen och barnens farmor och farfar. Aaron, pappa och fabror Victor åkte skridskor. Trots vädret! Aaron var ju självklart en natur begåvning och tyckte det var super kul. Tack gode gud för att han har fått min karls sportgener!
Idag har vi haft julpyssel i form av apelsiner med kryddnejlikor i. Aaron hamrade i sina och tyckte det var kul. Sen bakade vi en kanel kaka som vi sedan fikade på. Granen är klädd med det lilla vi hade hemma och några julklappar inslagna. En sån där perfekt advents söndag.
Nu är barnen badade och hemmet städat.

Imorn är det måndag igen och det känns sådär. Meeeen sista veckan innan jul! Som jag längtar! Tänk att få se Aarons min när tomten kommer. När han öppnar alla julklappar. Julen är barnens högtid!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: