aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Särsta

Kategori: Allmänt

Dagen går sådär segt som bara våra dagar kan göra. Aaron är hemma från dagis pga tandvärken. Noora sover middag för tillfället och jag har super tråkigt.
Ikväll blir det julbord på det vackra särsta värdshus med mina föräldrar. Tack snälla mamma och pappa för att ni bjuder mig! Blev så lycklig att jag började gråta över det igår. Knasigt? Kanske. Men jag har aldrig ätit ett julbord i hela mitt liv. Jo alltså mammas på julafton men inte åka iväg på nått sånt här, på resturang lixom.
Att bara få sitta och äta i lugn och ro utan barn och stress är enormt mycket värt för mig. Dessutom så ÄLSKAR jag julmat. Finns nog ingen som älskar det lika mycket som jag. Så det så!
Längtar!




Verkar inte gå att lägga upp bilder? Det ska iaf vara en vacker bild på särsta värdshus. Dom till och med delar tomt med mina föräldrars hus.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: