aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Sällsynta vänner

Kategori: Allmänt

Jag mådde som en påse skit hela dagen igår. En såndär riktig förkylning har slagit till i familjen. Jag och Noora är värst. Killarna har klarat sig någorlunda än så länge.

Imorse vaknade jag och kände mig ännu värre. Nu har det satt sig i halsen också.
Kände inte riktigt för att pulsa upp till dagis med lilleman och dotra i vagnen så försökte mig på någon form av nödlösning.

Karln blev lite sen hemmifrån pga av att bilen strulade så jag skickade med lilleman med honom för avlämning hos morfar. Morfar skulle sedan gå dom få metrarna till dagis med honom, men dom blev hemma visade det sig sen.
Inte mig emot. Bara jag får lite vila.
Min älskade vän Sandra kommer dock på besök under dagen. Strålande! Hon bor numera i Norge så vi ses ytterst sällan. Och ack som jag saknar henne! Hon erbjöd sig att hjälpa till med Noora nu när jag är dålig. Vilken vän!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: