aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Sådärja

Kategori: Allmänt

Har varit och lämnat skruttas på dagis. Noora somnade i vagnen och sover än (what?). Har precis tagit mig en kopp med varm glögg. Fy så gott det är!
Mina underbara föräldrar tar barnen i helgen. Aaron skulle till och med sova där natten mellan lördag och söndag och Noora skulle få tillbringa hela söndagen där.
Dom är våran räddning. Utan dom vad skulle vi då ta oss till? Dom känner barnen utan och innan. Kan alla deras rutiner och vad dom gillar osv. Därför kan jag verkligen slappna av när dom är där. Och kan inte jag slappna av, vad är det då för vits med barnvakt?
Därför känns veckan lite räddad. Sjukt egentligen.
Tänkte ta mig in till staden någon dag i veckan. Med Noora förstås. Vi har EN hel julklapp kvar. Sen så vill jag ha lite nytt julpynt också. Så Emely lust att ses?


Kommentarer

  • Emelie säger:

    Ja, jag ska in till stan nåndag. Men jag tänkte åka upp till gränby ja! Lust att hänga lite där då kanske? Ska också fixa julklapp tänkte ja & det är lättast där :)

    2011-12-06 | 10:56:01

Kommentera inlägget här: