aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Rövare

Kategori: Allmänt

Vi är sega. Hela bunten. Barnen glor bara på tv. Får dom inte ur soffan. Deprimerande.
Imorn ska våran stora kille till tandläkaren för första gången. Hjälp! Ska bli både roligt och lite läskigt faktiskt. Alexander har tagit ledigt hela dagen så vi passar på att besöka banken också för påskriving av papper.

Har köpt julaftonskläder till karln nu också. Kände att han behövde nått nytt iår då han har haft samma slips och skjort i typ 4 år. Detta fick det bli:



Båda två är från hm. Med kostym brallor och kavaj blir han nog super snygg min karl!

För övrigt så har jag typ tappat rösten. Helt. Kan få fram nått väsande om jag tar i ordentligt. Alltså levs det rövare här hemma när det inte finns någon som kan säga till!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: