aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Månads dag

Kategori: Allmänt

Våran allas sessa blir hela 7 månader idag. Vid varje månads dag tänker jag tillbaka till förlossningen och häpnas lite varje gång att jag klarade det. Att trycka ut henne. Jag är stolt. Jävligt stolt över att ha fött två barn utan större problem. Utan smärtlindring. Förutom lite lustgas som mest hjälpt med andningen för min del.
Nu säger inte jag att det är fel att använda smärtlindring! Inte alls! Hade någon utav mina förlossningar dragit ut på tiden hade kanske jag också använt det. Även om jag tvivlar. För där var jag bra jävla envis att jag skulle föda så naturligt som möjligt. Då får man vara stolt om man lyckats med ett så stort mål.

Iallafall så firade jag detta med att sätta på Noora "reniga" kläder från staterna och tog ursöta kort på Sessan.


Hon fick även inviga sin röda polarn o pyret overall idag. Den är i strl 80. Så den är för stor men när jag drog åt resåren i midjan gick det helt okej. Hennes lila overall från Åhléns är i strl 68 så den sitter precis. Men eftersom hon har ganska så knubbiga lår tycker jag den stramar åt för tajt där. Så nu drogs den röda fram. Tror den är varmare än den lila också. Hoppas lite på att hon kan ha den nästa år också...men det återstå att se.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: