aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Just så

Kategori: Allmänt

Noora har sovit super dåligt inatt. Vet inte om det är tänder igen eller om det har att göra att hon började krypa igår. Ordentligt.  Super duktig tjej!

Vet inte om det bara är innbillning, men tror att sonen börjat sova bättre sedan han slutade med napp? Konstigt sånna fall. Men han sover fortfarande! Klockan är över 8 på morgonen och vi har varit vakna i över en timme.
Då har jag bakat scones och vi har ätit frukost. Noora gapar för full hals och leker och skrattar. Men nej han sover. Detta har aldrig hänt förut!

Idag får vi se vad vi hittar på. Det är super mycket bra på tv under dagen och kvällen så vi kanske bara blir hemma och degar.
Får se om jag följer med min mamma till staden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: