aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Just nu

Kategori: Allmänt

Är uppe innan dom andra idag också. Idag stog en dusch på schemat.
I lugn och ro och utan sällskap av varken karl eller barn. Sker inte allt för ofta nu för tiden så det var dags med en dusch för mig själv.
Tänkte ta och baka saffrans scones morgonen till ära. Är ju faktiskt andra dvent. Hej vad det går! Snart är du här underbara julafton!
Sambo ska jobba idag så jag tar med barnen och mamma/mormor in till staden för att träffa mormor/gammelmormor. Aaron älskar att vara där hemma hos henne, så det är självklart att jag tar med båda barnen dit idag istället för att Aaron skulle åkt me pappa på jobb.
Så så blire...

Provade glöggpannacottan igår. Den var god. Skum men god. Sambon gillade den starkt. Idag blir det saffranspannacotta - provning.

Later!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: