aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Jul å nyår

Kategori: Allmänt

Jag vet. Skit kass uppdatering. Men hey jag har två bus barn och en bus man att ta hand om. Och en lägenhet på 77 kvm. Men jag klagar inte. I´m just saying.
Underbara jul stanna hos oss förevigt!
Julen har varit mer än fantastisk och barnen har blivit super bortskämda med julklappar. Precis som det ska vara!

Nyår blir dock super lugn och vi ska bara vara hemma. Bara vi. Lite trist. Lite skönt. Ingen av våra vänner som orkar röra på sig hit och vi orkar inte röra på oss ur fläcken. Så då blir det så.
Vi har bunkrat upp med god mat och fruktsallad med vanilj kesella och plocka godis, tomtebloss och skumpa, samt saft.
Det blir en barnvänlig men mysig nyår.

Crosstrainern framme. Träningsmotivation somebody? Hell yes!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: