aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Husmorsknep....

Kategori: Allmänt

Noora har varit uppe nästintill hela natten. Eller uppe och uppe men hon har hostat som en tok så ingen av oss har fått någon sömn. Alls. Tur att Aaron sover i eget rum hela nätterna så han inte blir störd iaf.

Jag har själv gått och blivit dunderförkyld så sov dåligt pga av det också. Runt kl 24 inatt så spydde Noora väldigt mycket. Tror att det var pga av hostan. Hon spydde ner hela karln så det blev till att duscha och jag gav Noora en alvedon. Sen kände jag att det var dags att prova ett gammalt husmors knep jag hört så mycket gott om, nämligen rå lök i kokande vatten i en skål under sängen.
Det funkade nog mer på mig än vad det funkade på dottern.
Dessotom stinker det lök i hela sovrummet. Typiskt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: