aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Hujedamej!

Kategori: Allmänt

Skall besöka min älskade frisör idag mitt på dagen. Mamma har fått jullov så hon tar barnen. Så skönt! Ett väldans välbehövligt besök är det. Ska färga utväxten och klippa mig. Funderar även på att slänga i lite guldiga slingor? Tycker det är skit snyggt med lite ljusa gömda slingor i brunt hår. Men vi får se. Det är min frisör som bestämmer det där.
Noora har börjat sätta sig upp i spjälsängen. Så när hon vaknar från någon middags lur sitter hon där och gapar "mammamammamamma" typ. Sötaste!
Hoppas på att karln kommer iväg skaplig tid från jobbet idag så kan vi passa på att åka in och handla mat. Känns sådär för vi lär ju inte vara ensamma ute i julruschen men det måste lixom göras innan julafton. Behöver lite till julaftonsmaten och mina efterätter jag ska stå för.
Sen allt det vanliga också förstås, mat och blöjor och så.
Mamma får ta barnen då också så vi slipper trängas med dom. Tror på riktigt att Aaron skulle få panik! Noora gillar att handla och shoppa, än så länge (thank god!). Medan Aaron alltid har hatat det. Kunde inte ens ha med honom som plutt i en affär. Han lessnade på en gång. Tänk så olika dom faktiskt är mina barn.
Envisheten har dom dock fått båda. Typiskt! Tre extremt envisa personer i en familj på fyra är inte alltid det enklaste.
Och svårare lär det väll bli med åldern?
Hujedamej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: