aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Frukosten

Kategori: Allmänt

Uppe med tuppen som i vanlig ordning.
Jag är en frukost människa och måste ha frukost inom 15 min efter att jag vaknat.
Jag kan aldrig motionera innan eller typ duscha. Då hinner jag bli så hungirg att jag nästan spyr. Visst är det konstigt?
Att motionera innan frukosten är ju bland det bästa man kan göra..men det är helt omöjligt för mig. Jag tycker jag har provat det mesta men till slut är jag så svimfärdig att det bara inte går.
Jag är en frukost människa helt enkelt. Karln är orolig över hur det ska bli vid hotell frukosten imorn. Måste ju vänta ganska länge innan vi kommer dit. Jag tar med frukt i bilen. Det är min lösning och hoppas jag inte tuppar på kuppen.

Våran frukost idag består av: Kaffe. äppeljuice, gormetskinka,gräddost, grovt bröd, tunnbröd, mjölk samt äggen som kokar på spisen i detta nu. Aaron äter alltid en små yoghurt också. Ägg är ett säkert kort när det gäller honom. Ägg är det bästa han vet. Så han får alltid ett kokt ägg på morgonoen för det håller han sig på länge.

Det var våran frukost det. Förresten varje söndag bakas det scones i detta hem. Imorn byts sconsen ut mot något lite bättre...I can´t wait!


Aarons favvosar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: