aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Borta

Kategori: Allmänt

Underbara fredag, äntligen kom du och lika snabbt försvann du.
Sambo hade tagit ledigt dagen till ära. Aarons första tandläkar besök gick galant. Han gapade stort och ville mer än gärna ta plats i stolen. Duktiga killen!
Efter det for vi till banken. Där drog det ut på tiden så Aaron lessnade. Uppfostrade barn som man har så frågade han snällt om han inte kunde få gå därifrån?
Till slut bad han väldigt ofta och jag ringde min pappa. Jag och Aaron sprang och mötte pappa halvvägs hem till dom och Aaron fick stanna där medan vi skrev på papper på banken. Tyckte det var roligare för honom hemma hos mormor och morfar.

Allt gick bara bra hos banken och med lite lägre månads kostnad är vi otroligt nöjda!
Sen köpte vi med mat hem till Aaron och morfar + arbetskollega och lunchade där. Sen bar det av till staden för inshoppning av det sista julklapparna. Ungarna däckade i vagnen och sov halva tiden. Aaron fick kika en sväng i leksaksaffären och idag fick dinosarier följa med hem.

Det blev middags shopping i form av taccos och nu sitter vi här. Mätta och belåtna med ett glas vin i handen.
Sambo jobbar i helgen. Helt okej känns det faktiskt. Han tar med sig sonen så jag och dotter blir själva. Ska försöka mig på storstädning.

Annars så spökar Nooras tänder än. Den ena verkar precis spricka igenom. Man ser båda två i nedre käken men den ena är lixom helt igenom sprucken medan den ena bara har någon pigg framme. Igår köpte sambo till och med en bedövningsalva till munnen. Vi vet inte vad vi ska göra snart. Hon har ju sååå ont! Tycker så synd om henne! Aaron hade aldrig sånna här problem. Han fick feber en dag eller två istället, med VARJE tand. Men inge gnäll. Noora skriker. Och då menar jag SKRIKER! Stackarn. Blir nog en alvedon till natten.

Later!


Far och son hemma hos mormor och morfar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: