aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Snor....

Kategori: Allmänt

Det är visst torsdag idag. Denna natt var lika hemsk som förgående. Vi var dock lite mer beredda denna natt, (näsdroppar, papper, ny blöja och välling. Alvedon innan läggning.) Men han hade en svår gårkväll och det blev tufft alltsammans. Eftersom att han blir ledsen när han inte kan somna pga täpptheten så gråter han och mer snor bildas. Sedan fortsätter allt i en enda ond cirkel.
Tackar för att han inte har varit mer förkyld än han varit. Detta är pain!
Klockan 04:30 gav lilleman upp. Vem skulle gå upp denna morgon? (natt?) Det blev till slut jag.
Det har gått bra ändå. Efter två koppar kaffe vill säga.
Nu skulle lilleman behöva somna om, men det går inte. Stackars liten.

Det är fullt ös hela helgen så kommer nog inte vara så social här.

Fredag;
Storhandling på willys och city gross på morgonen.
Svärföräldrarna kommer på besök och det blir en tripp till Uppsala.
Vi ska sedan laga middag tillsammans här hemma.

Lördag;
Svärföräldrarna kommer ut till knivsta igen. Dom ska nämligen sitta barnvakt i tre timmar,
jag och sambon ska iväg på äventyr.
Kvällen består av utgång (!) med Carolina den fina inne i staden. Ska bli mer än spännande!

Söndag;
Är jag antagligen bakis men sånt har man inte tid för som mamma. Det finns lixom inte med i handboken.
Vi ska umgås med våra söta vänner Daniel och Kajsa, (Daniel fyller för övrigt 28 år idag! Grattis!) vad vi hittar på är ännu inte bestämt. Senare på kvällen ska vi äta pizza med mina föräldrar som kommer hem från Dalarna.

Puh fick jag med allt?



Grattis Daniel! (den långa hunken där i mitten ;) )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: