aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Idag och igår...

Kategori: Allmänt

Det har varit ganska så full rulle idag. (eller är det min huvudvärk som gör att minsta lilla känns som massor?) På onsdagar är det öppna förskolan på förmiddagen. Idag var det inga fröknar där så vi fick sköta allt själva. Det gick alldeles utmärkt! :)

Jag och Aaron tog en långpromenad på 50 minuter hem. Aaron slocknade ganska så fort så han var inte mycket till sällskap.

Här hemma har jag börjat med projekt "tvätta soffa" så det har vi pysslat med en stund. Nu är vi hemkomna från lekparken här intill. Aaron har gungat som aldrig förr! Nu har han precis somnat och jag passar på att blogga. En hel mysig och lagom dag med andra ord!

Gårdagen spenderades med Carolina den fina och gullungen Jack. Vi käkade god lunch, gick en lång promenad och käkade glass. Det pratades en hel del också förstås. Alltid lika trevligt när mina vänner vill komma på besök!

Carolina den fina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: