aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Here I go...

Kategori: Allmänt

Vill passa på att ta upp ämnet barn nummer 2. Vi är sugna på en till bebis. Alexander kanske lite mer än vad jag är just nu.
Jag vill komma ut lite ett tag innan vi skaffar ett till barn. Jag vill hinna börja skolan och komma igång med något.
Samtidigt vill vi båda hinna längta. Hinna förbereda oss lite mera mentalt.

Vi vill inte att det ska vara speciellt lång mellan Aaron och hans syskon. Men samtidigt måste vi orka med.
Så trött som jag var under graviditeten, orkar jag verkligen det igen med Aaron här att ta hand om?
När den lille är här och ska vara vaken vissa nätter, orkar jag det med Aaron här att ta hand om?
Att amma och alla hormoner som kommer där till. orkar jag det med Aaron här att ta hand om?
Mycket att tänka på. Samtidigt som man börjar bli sugen på en liten nu när Aaron börjar bli ganska stor.

Men men jag återkommer med detta ämne den dagen då stickan visar positivt. Aight?



Vi är ju en underbar liten familj vi tre. Just nu njuter vi av att vara just det, tre.

Kommentarer

  • Isabelle säger:

    Ni orkar! ;)



    Puss

    2010-05-03 | 16:25:31
  • Kajsa säger:

    Åååå vad ni är fina!!! Min favorit familj!! Vi måste ses snart, vi saknar er!! Massa kramar

    2010-05-03 | 20:27:27

Kommentera inlägget här: