aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Greek

Kategori: Allmänt

Db på tv, har precis slängt i mig en jordgubbs smothie. Min nya grej. Man kan ju försöka vara lite nyttig ibland.

Har varit full rulle heela dagen så jag är helt slut. Samma sak gäller morgon dagen å sen är det typ helg!

Fick hem en meny från Grekens på posten. Borde de ens vara lagligt!? Fy vad jag vill ha deras mat till middag 7 dagar i veckan....



Typ nått såhär kan det se ut. Inte det jag brukar äta kanske, men allt smakar gudomligt!

Kommentarer

  • Isabelle säger:

    Mmmm, älskar grekisk mat!

    Det måste vi äta snart ;)

    Puss & Kram

    2010-05-11 | 21:39:52
  • C säger:

    Åhhhh vad sugen jag blev!! :P

    2010-05-12 | 12:10:10

Kommentera inlägget här: