aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Dagen....

Kategori: Allmänt

Pimplar c vitamin och läste att jag tittade på Db igår! Undra vad det är för program den desperata bajskorven kanske? Humorn på hög nivå...
Menade självklart DH.

Natten har varit heemsk! Inte sovit ett himla dugg. Lillskruttas har gått och blivit dunder förkyld! Stackarn.
Jag har äntligen fått honom att sova middag nu. Gav honom faktiskt en alvedon innan. Han har ingen feber men jag tycker själv att det är skönt att ta en tablett när jag är förkyld. Huvet kan ju bli sådär jätte tungt.

Det blev alltså ingen Öppna förskolan (eftersom att jag vägrar att gå dit när Aaron är sjuk. Och JA förkylning är en sjukdom!! Önskar alla kunde förstå det men icke.) men ganska skönt att vara hemma också.

Jag har den senaste månaden läst ut två böcker jag lånat på biblioteket så dom ska bytas ut mot ett gäng nya. Underbart att bara vara där inne och strosa. Aaron tycker dock det är alldeles för tyst så han brukar tjoa mer än vanligt. Såklart!


Kommentarer

  • Emely säger:

    Åh vad roligt att du uppdaterat massor!! gud ni är så fina tillsammans! :) Vi måste leka nån dag snart! Puss på er!

    2010-05-12 | 21:16:34
    Bloggadress: http://grannaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: