aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Vuxna...

Kategori: Allmänt

Hemkommen från mina föräldrar. Där var det fullt ös eftersom det plåtates till en bunt inrednings tidningar. Dom har ju ett litet speciellt hus mina päron, och stil.
Aaron skulle vart me på nått kort var det tänkt, men allt sånt där tar sån tid så vi gick hem istället. Han slocknade direkt och sover middag i vagnen just nu.

Vi har även varit på promenad med en vän och hennes dotter. Aaron skrek dock en bra bit av vägen!? Varför kan man undra. Har aldrig varit med om det tidigare. Inte ens när han var pluttis. Tänk om han kunde prata ändå! Eller ja han tror att han kan det för han är aldrig tyst nu för tiden. Men vi som kan prata på "riktigt" förstår inte vad som sägs. Vi konstiga vuxna....


Ser du mig eller?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: