aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Svensk sjukvård.....

Kategori: Allmänt

Städdag. Wish me good luck.
Kanske har dammsugaren börjat att fungera. Den gjorde det sist. Och eftersom att det är något pucko (jag) som har kastat kvittot så tror jag att vi skiter i att byta den.
Men den ska provas idag igen för att se säkert.

Vill ge lite peppande ord till min underbara vän som antagligen är på sjukhuset fortfarande med deras lilla son. Ni är starka. Åk inte hem en gång till innan lillen är frisk. Kräv den svenska sjukvården som ni faktiskt har rätt till! Ni kommer klara det här med bravur! Han blir frisk snart. Helst nu.
Jag tänker på er hela tiden. Tänk om det var Aaron som var sjuk. Vet inte vad jag hade gjort.
Mitt mamma hjärta skulle värka. 
Jag lider med er.

Någon som har förslag på vad en mamma och bebis egentligen kan hitta på i knivsta/uppsala en vardag? Jag har tänkt på fyrishov. Åka och bada lite. Men fattar inte hur man ser tider på sånt? Dessutom hatar jag att göra saker och ting själv, men jag kan inte sitta här längre och bara glo. Ä så less på det. Vet inte heller om det kanske finns nått bra fik för mammor. Alltså något som är lite barnvänligt?

Later....


Aaron älskar att bada här hemma i badkaret. Men har aldrig provat i en bassäng eller liknande. Börjar bli dax med det tycker jag.

Kommentarer

  • KimStern säger:

    Mitt hjärta skriker när jag ser dina inlägg.

    Så kände jag typ hela min mamma ledighet.

    Jag hatade att gå hemma o bara städa o passa barn.



    Då hade jag dock hästrna på gång av stånd hos mamma men ändå..



    Fyrishov har öppet länge, lika kul ensam med med nån tror jag!



    Annars kan väl vi ses nån dag o ta ett bad i hälsohuset? ;)

    Vi e helt lediga tisdagar, än så länge:)

    / Kim

    2010-03-04 | 19:28:11
  • Sandra säger:

    Så oerhört söt bild på lilleman!



    Vi kan åka och bada på fyrishov nästa vecka, för jag kommer hem!! :) Det vore mysigt att åka dit.



    Och Svensk sjukvård är den sämsta sjukvården, dom kan ingenting och dom skickar bara hem folk för att slippa ta itur med problem som inte är uppenbara utan behöver lite mer tid och undersökningar.



    Kramar

    2010-03-05 | 13:33:33
    Bloggadress: http://swestin.blogspot.com

Kommentera inlägget här: