aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Sunday

Kategori: Allmänt

Söndagsmorgon. Igen. Veckorna har börjat springa iväg. Det måste vara vädret.
Helgen har varit great. God mat, vänner, film mys och promenader. Kan inte bli bättre.

Har fått lite klagomål på att jag säger emot mig själv här ibland. Ja jag pratar förstås om det här med utgång. Vill bara förtydliga att jag gärna går ut någon gång ibland. När pengar finns och humöret. Men absolut inte så ofta som jag en gång gjort. Men för mig är det lite av en social grej också. Det är ju många av mina vänner som går ut ofta fortfarande. Så för att få träffa dom och faktiskt vara social, vore det kul att följa med någon gång ibland. Men som sagt mest för att få träffa alla. Alkohol tilltalar mig inte alls längre...

Idag vet jag inte vad som står på schemat. Kanske barn loppis i fyris park? Vet inte om vi har lust med det men vi får se. Annars kan en slapp söndag med familjen vara guld värt.


En nyvaken lillfis...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: