aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Släpa

Kategori: Allmänt

Måndag. Igen. Har alla veckor två måndagar? Känns som det.
Helgen har varit både bra och mindre bra. En hel del dåliga nyheter har dykt upp. Men allt kan inte alltid vara bra, eller?
Det har annars varit fullt fräs. Handlat, åkt pulka, haft middagsgäster, innebandy, födelsedags firande, sex och ja allt möjligt. haha.

Har äntligen köpt min efterlängtade dammsugare. Jag bestämde mig för en ultra silencer, den nya modellen. Kan en dammsugare verkligen vara såå tyst!?

Jag släpar hem den gigantiska kartongen i barnvagnen, medan min mamma och pappa tar lillskrutt under armen och går hem till dom. Jag skulle visst få städa ifred. Lovely!
När jag äntligen kommit hem helt blöt av svett, börjar jag städa. (har lite bråttom då vi ska till kungsängen och hälsa på syrran klockan 2.) Dammsugaren funkade bra, förutom det att på/av knappen inte funkade! Jag var alltså tvungen att sätta i och dra ur sladden. Inte rätt.
Jag städar trots detta och ringer sedan mamma för att höra hur det går. Jag glömde nappen. Hur kunde jag glömma nappen??
Aaron kunde inte somna utan så lillbroren min fick springa till ica, Aaron somnade direkt, med en ny napp i munnen.

Jag bestämde mig för att släpa tillbaka dammsugaren till affären för att få en ny på en gång. Slut på lager. Kommer in på tisdag.

Fredagen var inte min dag. Trots att det var fredag. Jag slocknade halv 9 i soffan. Hemska dag kom inte tillbaka till mig.
Ska denna MÅNDAG bli bättre? Let´s hope so..

Later...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: