aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Skor

Kategori: Allmänt

Tror inte att jag hänger med i modet. Eller alltså jag vet på ett ungefär vad som är inne och ute, men jag gillar det inte fören typ ett år senare.

Som dom här tillexempel, inne förra året, (och i år?) jag tyckte då att dom var skit fula! Men i år kan jag tänka mig att äga typ tre par...


Och sedan har vi inne skorna för i år, vad det verkar som i butiker och på allas fötter. Jag tycker dessa skor är gräsliga. Det har jag alltid gjort. Jag har alltid tyckt att man ska ha skor där man får små fötter. Dessa skor får ens fötter att se tre storlekar STÖRRE ut! 



Men som sagt jag verkar inte hänga me i sko modet alls. Nästa år kanske det är jag som springer runt i just sånna?

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: