aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Skinn

Kategori: Allmänt

Mina planer för dagen sprack lika fort som dom kom. Sad.
Vet inte vad man ska hitta på denna tisdag. Man blir ju på bra humör nu när solen skiner och vill bara göra en massa saker. Hade velat ta en mysig fika på form och ta en lång promenad. Kanske det blir så, men bara lilleman och jag. Kan ju inte bara sitta inne iallafall. Någon som känner sig manad att haka på? Bara att slå en pling!

Äntligen ska jag få köpa min efterlängtade skinn jacka som jag hittade i lördags. Jag och lilleman var inne i staden och gick runt och mös. Tittade lite i affärer, käkade lite och bara hade det bra. Jag har ju aldrig ens ägt enn skinn jacka, (efter alla andra med ett par år jag vet) så nu är det dags för mig att köpa en. Hittade en skit snygg på vero moda för ynka 500 pix. Lovely.

Får se när den inhandlas bara.

Later....


Försöker att lära mig att äta själv! Håller man skeden såhär?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: