aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Name it

Kategori: Allmänt

Halv 8 hos mig är det som gäller halv 8. Underbart.
Dagen har varit ganska lång, men tack vare det fina vädret har vi varit mycket ute. Kände att vi behövde en dag då vi bara var hemma. Det har varit lite mycket nu de senaste veckorna. Kul. Men Aaron har svårt att sova som han ska då det händer saker. Så för lite sömn - inte bra.

Gårdagen umgicks vi med våra vänner. Ja faktiskt VÅRA. Mina och Aarons. Vi hade lixom en varsin. Vi får det när dom dyker upp. Det gillar jag. Undra när alla ens andra vänner ska skaffa barn? :)

Aja såhär såg det ut iallafall :


Sanna vänner.

Kikade in på knivstas egna lilla klädaffär idag. Snäckor. Dom säljer mycket fina kläder från märket Name it. Det blev två randiga, långärmade tshirts till lilleman. Han börjar bli så stor nu så vi använder inte så mycket bodys längre. 
Mycket bra köp får jag säga!

Later... 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: