aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Movies

Kategori: Allmänt

Måndag. Igen.
Ikväll startar en ny grej för mammor i knivsta kommun. Det är nog mest för att vi ska komma ut ibland och få göra något annat. Vi tar oss lixom aldrig för att komma ut. Det ska göras allt möjligt, bakas, sticka, sy och kanske måla? Ja jag vet inte riktigt men jag tänkte kila dit ikväll till klockan 18:00. Ska ge det en chans och se vad det är.
Behöver ju komma hemifrån lite också.

Jag har alltid haft svårt för overkliga filmer. Speciellt sånna med ailiens och sånt skit. När twilight filmen kom sa jag bara "aldrig att jag ser den". Jag är envis som en gammal get, jag var helt inställd på att den skulle vara sämst.
För några helger sedan gick den på tv1000. Jag fastnade. Jag är fast än.
Jag köpte båda två nu i veckan, både twilight och new moon som precis hade kommit ut.
Det är absolut det bästa filmer jag sett. Jag har varit rädd och gråtit till båda.
Sambon gillade dom också. Som han uttryckte det så är dom väldigt oförutsägbara. Gillart.

                                   





Vilken underbar bild. Man blir helt kär i dessa människor. Dom är dessutom fantastiska skådespelare.

Kommentarer

  • Carolina säger:

    Han får ju hennes armsvett i nacken!! ;D

    2010-03-29 | 19:51:41
  • Emely säger:

    hahah åå jag var likadan! oerhört envis om att dom skulle vara "dåliga". Men nu när ja också sett båda, LOVE IT :) haha! vi är roliga vi!

    2010-03-30 | 09:52:17
    Bloggadress: http://grannaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: