aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Mama

Kategori: Allmänt

Ska sluta kritisera andra mammor.
Även om jag tycker det är fel att låta ett barn börja på dagis när dom är så små som ett år. Även om jag tycker det är fel med "fri uppfostran". Tycker också att det är fel med barn som har napp över två år, barn som sover hos sina föräldrar, som suger på tummen. 
Jag kan anntagligen fortsätta ett bra tag till, men vad hjälper det? Ingen annan mår bra av att jag kritiserar andra mammor. Jag får väl anta att alla mammor gör det som är bäst för just deras barn. Dom är ju trots allt individer, med egna behov. Precis som vi vuxna.


Även denna mamma är väl den bästa mamman för just sina barn? Även om whitney Houston Gjort dumma val, kan hon fortfarande vara en super bra mamma!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: