aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

M

Kategori: Allmänt

Karln är äntligen frisk. Är det min tur nu? Kanske. Eller ännu värre Aarons tur. Finns inget värre än när ens barn är sjukt. Jag tar mycket hellre smällen. Men tyvär får man inte välja sådant.

Diskmaskinen har lagt av. Imorse när jag skulle gå på toa så gick det inte att spola. Bor vi på 1800 - talet?

Jag har fått min längsta sovmorgon sedan ett antal månader tillbaka. Vi sov ända till halv 8! Ja då hade vi ju varit upp vid fem och bytt blöja och fixat välling. Men vi sov till halv 8! Sjukt skönt.

Tror det blir öppna förskolan idag. Sedan blir det röj här hemma, för som det ser ut! Så här illa var det nog knappt ens när vi flyttade in.

Skulle lägga upp en bild på min nya skinnjacka. Men den fanns icke att se på nätet. Köpte den från underbara lindex för 599:- i Storlek M. Det är viktigt i Storlek M för tusan!!

Kommentarer

  • Emelie säger:

    ÅH har du hittat en skinnjacka nu! Vad roligt :)

    2010-03-18 | 12:45:25
    Bloggadress: http://grannaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: