aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Kategori

Kategori: Allmänt

Väntar med att få börja med maten. Denna väntan. Skulle aldrig vilja höra exakt hur många minuter vi människor väntar under ett liv. Troligen alldeles för mycket.

Varit på öf idag. Beskriver med ett ord: Kaos. Hellre kaos en lugnet hemma. iallafall under en dag. Aaron njöt som vanligt. Sedan vankades det en promenad i det underbara vädret. Väl hemma så hade mer än halva dagen gått. Kunde inte bli bättre. Jo men se det kunde det, för kort därefter ringer en vän och vi spenderade någon timme med att snacka skit.

Jag har konstaterat att jag måste införskaffa mig badkläder. Suck. Vad har man på sig när man har en sargad kropp, konstiga tuttar och på tok för stora lår?

Annars går jag och irreterar mig på att hamna i kategorin "ung mamma". Som jag har fattat inte är någe bra. Men jag anser inte mig själv vara en "ung mamma". Eftersom alla verkar tro att dom inte kan ta hand om sina barn bra.
Jag lever inte på mina föräldrar, bor hemma, går i grundskolan eller på någe vis tjänar dåligt med pengar.
Jag lämnar absolut inte bort sonen till barnvakt. (definitivt inte över natten!! Blir galen på folk som gör det. Till och med barn som är under året! Jag menar varför??? Jag har tagit hjälp av mamma 2 gånger på dagtid nån timme. Det räcker. Han är mitt barn jag tänker ta hand om honom.)Jag går defintivt inte ut och dricker. Röker gör jag inte heller. Så sluta glo på mig och lägg mig under kategorin "ung mamma"!

Later...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: