aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Hemskt

Kategori: Allmänt

Haft en hel eftermiddag med underbara Carolina och Jack. Idag igen. Tur man har som har vänner som tar sig hit när man är för lat själv för att ens ta körkort.

Lillkillen har en grinperiod. Kanske en till tand? Kanske växt värk? Ja vad vet jag. Han ska bara klänga och hänga och gnälla. Ingen mat vill han ha heller. Så jag skulle gissa på en till tand. Jag blir helt slut i huvet efter en hel dag med en massa gnäll. Det tar musten ur mig. Till slut blir jag bara arg. Hemskt va?

Jag har äntligen sökt till skolan. Hoppas hoppas. Pedagogiskt arbete med yngre barn. Uppsala. Stog att man kunde skicka in arbetslivserfarenhet. Har ju jobbat ett år inom branchen. Kan det ha betydelse?


Jo för att jag älskar att leka med mammas tamponger! Sötaste sötnosen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: