aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Det var då det...

Kategori: Allmänt

Denna veckar har det hänt mera än det har gjort de senaste månaderna. I think it´s the sun.
Bloggen kommer lite i skym undan. Tyvär. Men lilleman har blivit så stor och tolererar inte riktigt att mamma är tråkig och sitter vid datan. Speciellt inte utan honom!

Har tagit hål i näsan. Igen. Blev en impuls grej när jag och Emelie var på stan i onsdags. Min sambo vill så gärna att jag ska ha det, (jag hade det när vi träffades) jag vet själv egentligen inte om jag vill ha det. Har lixom inte kännt efter. Kul med nått nytt, men jag ser hård ut! Haha

Imorn är det loppis i lagga. Uppskattar sånt otroligt mycket nu när man han barn. Brukar finnas en mängd med kläder och leksaker för riktigt bra priser. Guld värt!

Lilleman tog sina första steg runt vardagsrumsbordet i förrgår. Nu går han! Han går! Ja med stöd förstås. Men står gör han så gott som utan. Det räcker med ett finger eller  två. Men nu har han äntligen fått in steg stilen. Om nån vecka blir han 11 månader. Herregud. På Hans födelsedag i april ska jag bara tänka hur det såg ut, exakt ett år tidigare. När jag fick ut honom, när jag opererades, när jag fick hålla om mitt eget lilla barn. Våran egna lilla Aaron.


Jag nyopererad och Aaron bara några timmar gammal.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: