aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Åsikt, ja visst!

Kategori: Allmänt

Kanske kan tyckas att det är "töntit" det jag skrev ang utgång i förra inlägget. Det är bara att tycka på! Jag tycker inte det är ett dugg töntigt ja. Jag menar ska jag behöva fråga varje helg om mina vänner ska ut och om jag får henka på? Tycker det snarare är lite töntigt. Jag menar självklart om jag hör att de är nån som ska ut. Men hur ska jag annars veta? Det är ju ingen som berättar. Aja eftersom att personen i fråga inte ens vågar skriva sitt namn så vågar den ju inte stå för det du tycker heller, så tänker inte kommentera det mera.

Har inte börjat att plugga inför högskole provet än. Hmm kanske börjar bli dags för det nu? Är lite nervös faktiskt.

Har beställt inbjudningskort till lillemans kalas iaf. Super söta tycker jag! Det är snart dags. 1 helt år har gått. Ett underbart år! Min älskade son har blivit så stor!


Jag är inte så liten längre mamma!

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Det kommer gå skit bra på högskoleprovet! Jag tror på dig!



    Vi får ta en utgång så fort fröken Westin får lite mer pengar, nu är jag pank som en kyrkråtta!



    Väldigt fin bild gumman!

    2010-03-24 | 16:28:09
    Bloggadress: http://swestin.blogspot.com

Kommentera inlägget här: